Dags för dikesklippning

Arbetet sker nu på måndag och tisdag den 29-30 juni. Parkera gärna era fordon så långt in som möjligt på tomten under dessa båda dagar. OBS! Gå INTE nära maskinen när den arbetar. Kommer ni gåendes och möter maskinen, så gå ut i terrängen tills den har passerat er med minst 20-25 meter. 

P.S
Idag lagar vi potthålen på våra grusvägar.


Hälsningar från Vägansvarig, Stefan Kemi, 070-524 00 63.